BERTSOLARITZA ESKOLAN

2006-10-19

Nire perfila. Mi perfil

Joxe Amenabar naiz. Gasteizko Arantzabela ikastolan nabil lanean azken 21 urteotan. Aurten 5.mailako tutorea naiz eta, horretaz gain, Premiako arduraduna ere bai. Orain dela urte gutxi hasi nintzen informatika mundua ezagutzen eta, egia esan, gustuko dut, nahiz eta askotan galduta bezala ibili. Argi dagoena zera da, mundu honetan hanka sartzeak eginez ikasten dela eta horretan ari naiz bai, esperientzia hartzen.
Nire helburu nagusia ikastaro honetan ere horixe da: hanka sartzeak eginez ahalik eta gehien ikastea.
Argazkia hurrengo batean jarriko dut.

Soy Joxe Amenabar. Desde hace 21 años trabajo en la Ikastola Arantzabela de Vitoria-Gasteiz. Este curso me ha tocado ser tutor de 5º de Primaria y además responsable de Premia del centro. Mi experiencia en el mundo de las TICs es de muy pocos años, pero es un tema que me gusta y lo que no me falta son ganas de aprender. Si algo he aprendido en estos pocos años es que la clave está en perderle el "miedo" y avanzar a base de errar una y otra vez.
Ese es mi principal objetivo también para este curso.
La foto queda pendiente para otro momento.
joxesther@gmail.com

1 Comments:

At 2:17 AM, Blogger Unknown said...

Lasai egon gero. Aukera izango dugu guztiok hanka sartzeko eta. Baina mundu honetan ikasteko ez dago beste modurik.

 

Post a Comment

<< Home